• Bent u tevreden over de dienstverlening van De Graafschap Dierenartsen?

Bent u tevreden over de dienstverlening van De Graafschap Dierenartsen?

Bent u tevreden over de dienstverlening van De Graafschap Dierenartsen?

Deze vraag stond centraal bij het klanttevredenheidsonderzoek gezelschapsdieren van afgelopen voorjaar. Wij hebben 272 inzendingen ontvangen en willen eenieder bedanken voor de genomen tijd voor het beoordelen van onze dienstverlening.

Uit het klanttevredenheidsonderzoek blijkt dat klanten overwegend positief zijn over de dienstverlening van afdeling gezelschapsdieren. Van de ingevulde enquêtes is 97% het eens met de stelling: “mijn huisdier is bij De Graafschap Dierenartsen in vertrouwde handen”. 97% is het zeer eens of eens met de stelling: “ik kan snel terecht voor een afspraak”. 95% geeft aan dat de dierenarts goed luistert naar zijn of haar verhaal.

Uit het onderzoek komen twee belangrijke aandachtspunten naar voren: prijs/kwaliteitverhouding  en bestellen van voeding/medicijnen. Wat doen wij om deze aandachtspunten te verbeteren?

  • Wij hebben gezamenlijk met alle apotheekverantwoordelijken van de verschillende locaties het bestelproces en knelpunten onder de loep genomen en daar waar nodig het proces aangepast.
  • Op 4 oktober introduceerden wij een loyaliteitskaart: de Dierpas. Trouwe klanten profiteren met deze pas van kortingen op (spoed)consulten, parasietenbestrijdingsmiddelen en voeding.

Voor uitgebreide informatie en resultaten van het onderzoek, kunt u per mail contact opnemen met onze kwaliteitscommissie: kwaliteit@dgdierenartsen.nl.

Nogmaals hartelijk dank voor de reacties en ingevulde enquêtes!