• een afspraak maken dit najaar

een afspraak maken dit najaar

een afspraak maken dit najaar

Wij doen ons uiterste best om zo veel mogelijk aan uw wensen te voldoen. Echter kan het zo zijn dat u de komende tijd niet op het gewenste tijdstip, dag of locatie terecht kunt óf bij de dierenarts welke u graag zou willen. 

corona en herfst

Door de coronamaatregelen en herfst, met de daarbij behorende verkoudheden, kunnen wij de bezetting op onze locaties niet overal (optimaal) invullen. Daarnaast moeten wij ons ook houden aan een maximum aantal personen dat in een pand aanwezig mag zijn. Dit bij elkaar opgeteld maakt dat wij momenteel niet altijd aan (al) uw wensen kunnen voldoen. Uiteraard doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk met u mee te denken en omdat wij uw dier wel de best mogelijke zorg willen geven, zal dit soms op een andere locatie of tijdstip zijn.

Heeft u een ziek dier, dan kunt u altijd bij ons terecht.

medicijnen, voer en andere bestellingen

Wij vragen u om medicijnen, voer of andere bestellingen voor uw dier telefonisch door te geven, zodat wij het alvast voor u klaar kunnen zetten en daardoor de wachttijd in de praktijk wordt verkort. Mocht u een herhaalrecept willen bestellen dan is dit ook via het herhaalreceptformulier op onze website mogelijk.

actuele openingstijden locaties

Omdat wij, zoals hierboven aangegeven, in deze tijd de bezetting op onze locaties niet altijd overal (optimaal) in kunnen vullen, zullen wij soms genoodzaakt zijn om de openingstijden van één of meerdere locaties tijdelijk aan te passen. Op onze website vindt u altijd de meest actuele openingstijden per locatie

Wij hopen op uw begrip daarvoor.